Mathijs Verhoeven

Content heb je in allerlei vormen en maten, maar het belangrijkste is dat je relevant blijft en een boodschap achterlaat die bij je volgers blijft hangen. Hoe doe je dit? Hoe blijf je relevant en vernieuwend? Vragen waar bedrijven zich continu mee bezig blijven houden en waar zij zich in blijven proberen te innoveren. Uit eigen ervaring weet ik dat bedrijven tegenwoordig steeds meer budget vrij maken voor dit soort content. Daarom heb ik gekozen om voor MICwatching hier een artikel over te schrijven.

Mijn naam is Mathijs Verhoeven, 22 jaar en 3jaars M.I.C. student. Door het volgen van een media studie is mijn interesse in (social) media toegenomen waardoor ik aan de hand van verschillende specialisaties en cursussen mij hier verder in kan verdiepen. Naast studeren heb ik ook samen met een oud klasgenoot een eigen kledingmerk opgericht, genaamd La Téci. Bij onze social media kanalen merken wij dat onze content beter moet zijn dan de rest, want wie geeft er nou om weer een foto van een shirt. Omdat “speciale” content een steeds grotere rol gaat spelen in het bedrijfsleven is het voor mij dus ook belangrijk om mij te richten op dit gebied. Door bezig te zijn hierin besef ik dat het tegenwoordig niet altijd even makkelijk is voor bedrijven om hun gewenste doelgroep te bereiken. Via de eigen kanalen van mijn kledingbedrijf probeer ik dus ook wat vele anderen ook proberen. Dit is niet altijd even makkelijk, maar wel een leuke creatieve bezigheid met, meestal, een leuk resultaat.

Door de brede interesse die ik heb voor social media heb ik gekozen voor de specialisatie digitale mediastrategieën. Naar mijn mening sluit dit goed aan bij mijn interesses en geeft het mij de mogelijkheid om mij verder hierin te ontwikkelen.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s