Is influencer marketing geschikt voor jouw bedrijf?

In een eerder artikel voor MICwatching onderzocht ik of het nou wel zo verstandig is om nu nog te beginnen met influencer marketing. Er is sprake van een veranderende behoefte van de consument en het is sowieso verstandig om te heroverwegen of je gebruik moet maken van influencers. Hierover alles in dit artikel.

Toch betekent dit niet dat influencer marketing helemaal van de tafel is en dat geen enkel bedrijf hier gebruik van zou moeten maken. Want het kan zeker werken, en hoé. Wel is het van belang dat je als bedrijf duidelijk weet welke doelen je wil bereiken, en welke verschillende vormen van influencer marketing er zijn. Dit kan nog best lastig zijn, vandaar deze keuzeboom die bedrijven op een simpele manier inzichten geeft.

Keuzeboom influencer marketing

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s